USA del 1

Heyhey, her kommer en liten oppdatering fra junaiten. Flyturen til USA gikk overraskende bra, med en mellomlanding i Reykjavik, før vi landa i Minneapolis. Derfra kjørte vi to timer til Spooner, hvor vi skulle bo hos vertsfamilien til Mari. I dette tilfellet var det veldig greit å være "kjæresten til broren til", da det ikke var så mye forventninger til meg, i og med at jeg selv ikke er alt for komfortabel med å snakke så mye engelsk og ikke alltid like flink til å ta ordet. Her tuba vi ned elva en dag, var på bonfire, og ble i hvert fall litt kjent med byen. 
Her ser dere soveplassen min de første tre nettene. Veldig mange kristne amerikanere er i mot at man som kjærestepar bor/sover sammen, så Åsmund og jeg sov på hver vår sofa i hver vår stue. 
 
I går forigårs dro vi videre til Minneapolis. Her bor vi på Airbnb i en nicenice leilighet, med en seng jeg nesten trenger stige for å komme opp i. Første dagen vi kom var vi på trampolineland. Det var såå gøy, og sååå slitsomt. I går var vi på Mall of America, USAs største kjøpesenter, som til og med har en fornøyelsespark inni seg. Der var vi noen timer og svidde av noen penger, ikke så mye for min del, før vi dro tilbake til leiligheten og lagde middag. 
 
I dag har vi vært rundt i Minneapolis på sightseeing, en stor by med mye å se. 
 
Nå skal vi spille dominion, før vi legger oss og kjører videre til Chicago i morgen. 

Kommentera här: